بهره مندی بیش از ۲ هزار طرح، از تسهیلات اشتغال پایدار

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۳۱ طرح، از تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری بهره مند شدند.

اشرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در تشریح عملکرد استان در اجرای طرح توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری گفت: تعداد ۳ هزار و ۴۴۵ طرح به مبلغ ۵۳۹۹.۶ میلیارد ریال به بانک‌های استان جهت بررسی و تایید صلاحیت فنی و اعتباری ارسال شده است.

او افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۵۴۹ طرح با پیش بینی ایجاد ۶ هزار و۳۶۴ فرصت شغلی به تصویب رسیده است.

اشرفی  ادامه داد: از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در استان، تعداد ۲ هزار و ۵۳۱ طرح به مبلغ ۳۰۹۶ میلیارد ریال و پیش بینی ۶ هزار و ۱۸۱ فرصت شغلی موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: از این تعداد ۲۹۹ طرح به مبلغ ۴۲۸.۱ میلیارد ریال در بخش خدمات، ۲۸۵ طرح به مبلغ ۷۴۶.۱ میلیارد ریال در بخش صنعت و ۱۹۴۷ طرح به مبلغ ۱۸۹۶.۳ در بخش کشاورزی بوده اند.

او اظهار کرد: از مجموع طرح‌هایی که از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استفاده کرده اند، تعداد ۵۹۵ طرح در روستا‌های مرزی و ۱۹۳۶ طرح در مناطق روستایی غیر مرزی در استان می‌باشد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: کل اعتبارات ابلاغی استان در طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ۳۳۳۴ میلیارد ریال بوده است .

اشرفی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۹۶ میلیارد ریال آن توسط ۴ بانک عامل این طرح پرداخت شده است ادامه داد: ۴۴ درصد کل مبلغ پرداختی توسط بانک کشاورزی، 21.5 درصد توسط بانک توسعه تعاون، 18درصد توسط صندوق کارآفرینی امید و 16.5 درصد توسط پست بانک در استان پرداخت شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار