تجلیل رییس جمهور از ۶ نمونه ملی بخش کشاورزی آذربایجان غربی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی که با حضور رئیس جمهور، از ۶نمونه ملی بخش کشاورزی استان تجلیل بعمل امد.

تجلیل رییس جمهور از ۶ نمونه ملی بخش کشاورزی آذربایجان غربیرسول جلیلی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در گفت و گو   با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،ب افزود: در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی، افتخاری دیگر برای استان آذربایجان غربی رقم خورد و ۶ نمونه ملی در بخش‌های مختلف از این استان انتخاب و معرفی شدند.
 
جلیلی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی استان را آقایان رحمان نصیری تولید کننده نمونه نهال کشت بافتی از شهرستان ارومیه، سید عارف سیادت سازنده ادوات کشاورزی از شهرستان بوکان، مراد فتحی پرورش دهنده نمونه گاو میش از شهرستان نقده، عبدالله پریدار بهره بردار نمونه نگهداری و بهره برداری از شبکه آبیاری و زهکشی از شهرستان پیرانشهر، رسول شمس پرواربند نمونه بره از شهرستان سردشت و آزاد پیروتی مرغدار گوشتی از شهرستان مهاباد برشمرد.
 
او توجه ویژه به موضوع کشاورزی پایدار، بهره‌وری منابع آب و خاک، حفظ محیط زیست، سلامت محصول، زنجیره‌های ارزش، مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات فنی و ترویجی غیردولتی را از جمله معیار‌های سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی اعلام کرد.
 
لازم به ذکر است که برنامه انتخاب و معرفی نمونه‌های بخش کشاورزی همه ساله با هدف ارج نهادن به زحمات این عزیزان و توسعه و ترویج کشاورزی دانش بنیان در عرصه‌های تولید برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.