رئیس امور مالیاتی کشور مطرح کرد؛

ثبت نام ۳۵ درصد از پزشکان برای پرداخت مالیات/ هنرمندان از پرداخت مالیات معاف هستند

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در زنجان از ثبت نام ۳۵ درصد از پزشکان کشور در سامانه مودیان برای پرداخت مالیات خبرداد.

۳۵ درصد از بودجه کشور با مالیات تامین می‌شود/ثبت نام ۳۵ درصد از پزشکان برای پرداخت مالیاتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان زنجان از ثبت نام ۳۵ درصد از پزشکان کشور در سامانه مودیان برای پرداخت مالیات خبر داد و افزود: هفته آینده با انعقاد تفاهم نامه با وزارت بهداشت ثبت نام پزشکان تسریع می شود.
 
پارسا با تاکید بر تسریع در زمان استرداد مالیات بر ارزش افزوده تولید کنندگان برای خرید کالا و فعالیت‌های اقتصادی گفت: سیاست سازمان امور مالیاتی کشور حمایت از تولید کنندگان است و خبر‌های خوبی در خصوص اصلاح برخی از قوانین در راه است.

او با بیان اینکه سلامت اداری به افزایش پرداخت‌های مالیات کمک می‌کند افزود: در مقایسه درآمد‌ها و هزینه‌ها ۱۰۶ هزار میلیارد تومان کسری منابع وجود دارد.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه توسعه و آبادانی با پرداخت مالیات امکان پذیر است گفت: در حال حاضر ۳۵ درصد از بودجه کشور با مالیات تامین می‌شود و هوشمند سازی نظام مالیاتی راهکار افزایش درآمد‌های مالیاتی است.

 پارسا افزود: طبق قانون همه دستگاه‌های اجرایی کشور موظف به ارائه داده‌ها واطلاعات اقتصادی خود به سازمان امور مالیاتی هستند.

پارسا در خصوص دریافت مالیات از هنرمندان هم گفت: هنرمندان به موجب قانون حاکم از پرداخت مالیات معاف هستند و به همین جهت   قانون  باید در این مورد  اصلاح شود.
 
او در پایان افزود:  با تفاهمی که بین وزارت ارشاد انجام شده معافیت ها باید محدود و مشخص باشد.
 
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه در جریان مشکلات مالیاتی جمعی از تولیدکنندگان استان زنجان قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
واقعا جالبه عدالت ازاین بیشترمن مهندس شش هفت سال درس خوندم کا درامدسالانه من60میلیون بیشترنمیشه بعدهنرپیشه یک ماه کارمیکنه و200میلیون درمیاره وازمالیات هم معاف میشه!!!!!!!!!!!!!!!
چقدرعدالت