فرماندار سمنان خبرداد؛

نظارت برفرآیند انتخابات با حضور ۶۰ بازرس

دانایی گفت: اعضای هیات بازرسی انتخابات باید هوشیار باشند تا امکان تخلف و فساد در انتخابات به کمترین میزان ممکن برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدعباس دانایی فرماندار سمنان، در نشست هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمنان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های انتخابات حق الناس بودن رای مردم است، گفت: .۶۰ بازرس و سربازرس در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه انجام امور بازرسی در فرآیند انتخاباتی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند.

او افزود: بازرسی از جریان انتخابات در شهرستان، حاصل شدن اطمینان از انجام دقیق، صحیح و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات، برگزاری نشست‌های توجیهی و آموزشی برای بازرسان و رسیدگی به شکایت‌ها از جمله وظایف هیات بازرسی انتخابات است.

دانایی تصریح کرد: تمهید‌های لازم برای برگزاری پرشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه با همکاری مسوولان فراهم شده است.

فرماندار سمنان بیان کرد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۹۳ شعبه اخذ رای در سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه پیش‌بینی شده که از این تعداد شعبه اخذ رای، ۱۳۴ شعبه در شهرستان سمنان، ۳۹ شعبه در شهرستان مهدیشهر و ۲۰ شعبه در شهرستان سرخه در نظر گرفته شده است.

او افزود: همه باید تلاش کنند فضایی امن و توام با اعتماد برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند در شهرستان سمنان فراهم شود.

نشست هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمنان با حضور اعضای هیات بازرسی برگزار شد و هر یک از اعضا مسائل و مشکلات را بیان و گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ۹۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار