مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

توزیع کامل حکمت کارت ایثارگران سراسر کشور تا دهه مبارک فجر

تبریزی گفت: تمامی حکمت کارت‌های متعلق به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور تا دهه مبارک فجر توزیع می‌شود.

توزیع کامل حکمت کارت ایثارگران سراسر کشور تا دهه مبارک فجربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود تبریزی مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس قرارداد فی‌مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، تاکنون ۱۲۱ هزار حکمت کارت چاپ و به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحویل داده‌ شده است.

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در روز‌های اخیر نیز ۶۲ هزار حکمت کارت تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان چاپ‌شده و در اختیار بنیاد قرار گرفته است و هم‌اکنون در حال تحویل این کارت‌ها به جامعه مشمول هستیم.

تبریزی خاطرنشان کرد: مقرر است تا پایان دی‌ماه مابقی کارت‌های مشمولین این طرح توسط وزارت دفاع چاپ و در اختیار بنیاد قرار گیرد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایام مبارک دهه فجر به ایثارگران واجد شرایط (همه ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می‌کنند) تحویل داده می‌شود و به‌محض تحویل کامل کارت‌ها، زمان و نحوه بهره‌برداری از آن‌ها به اطلاع ایثارگران عزیز خواهد رسید.

وی افزود: دارندگان حکمت کارت علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف‌های لازم می‌توانند به‌صورت اقساطی و بدون بهره از فروشگاه‌های اتکای سراسر کشور تا سقف اعتبار در نظر گرفته‌شده خرید کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار