طراحی اولیه دوربین هفت‌تایی شیائومی با مکانیزم پاپ‌آپ منتشر شد

طراحی اولیه گوشی جدید شیائومی با مکانیزم پاپ‌آپ و دوربین هفت‌تایی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طراحی‌های اولیه یکی از جالب‌ترین بخش‌های اخبار فناوری هستند، زیرا در آن‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و طراحان تمام خلاقیت خود را بدون در نظر گرفتن قیمت و زمان ساخت روی برگه پیاده می‌کنند. در واقع می‌توان این طراحی‌های جالب را دروازه‌ای دانست که به سوی خلاقیت واقعی طراحان یک شرکت که بدون در نظر گرفتن هیچ محدودیتی ایجاد می‌شود. اکنون به تازگی الگوی اولیه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات جالبی در دسترس ما قرار می‌دهد. این طراحی اولیه برای شرکت چینی پرآوازه شیائومی است.

انتشار طراحی اولیه جدیدی از شیائومی

شیائومی به تازگی تصویری از طراحی اولیه یکی از گوشی‌های خود منتشر کرده است. گفته می‌شود این طراحی اولیه که نقشه‌ای از طراحی جدید دوربین پاپ‌آپ را به ما نمایش می‌دهد اخیراً توسط CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) مجوز خود را دریافت کرده است. شاید بگویید تاکنون طراحی‌های زیادی برای این مسئله انجام شده، اما باید بگوییم که طراحی مورد نظر، هر دو دوربین جلو و عقب را در همان مکانیزم پاپ آپ قرار می‌دهد. در ادامه این طراحی را مشاهده می‌کنید؛ آبی جلو گوشی و طوسی پشت آن است.

طراحی اولیه دوربین هفت‌تایی شیائومی با مکانیزم پاپ‌آپ منتشر شد


بیشتر بخوانید: شیائومی Black Shark 3 5G، اولین گوشی هوشمند با رم ۱۶ گیگابایتی


طراحی‌های متفاوت شیائومی برای مکانیزم پاپ‌‎آپ

این الگو‌ها سه نسخه مختلف از این طراحی را به ما نشان می‌دهند. در همه طراح‌ها دوربین سلفی دوگانه قرار دارد اما دوربین پشت تغییر می‌کند. اولین گزینه با دو دوربین آغاز به کار کرده است و هر چقدر جلوتر می‌رویم و الگو‌های دیگر را نگاه می‌کنیم شاهد افزایش تعداد دوربین‌ها هستیم تا جایی که به پنج دوربین در کنار یکدیگر می‌رسیم. در نتیجه شیائومی قصد دارد گوشی با دوربین هفت‌تایی تولید کنند که در دو طرف مکانیزم پاپ‌آپ آن قرار دارند.

در این طراحی جدید می‌توانیم ببینیم که مکانیزم پاپ آپ واقعی بسیار عریض است و بیشتر فضای بالای صفحه را اشغال می‌کند. شاید این مسئله برای بعضی قابل قبول نباشد، زیرا بیرون زدن چنین قسمتی از بالای تلفن همراه می‌تواند باعث شود طراحی گوشی زیبا به نظر نرسد. البته نباید این مسئله را فراموش کنیم که این‌ها تنها یک سری الگوی اولیه هستند که ممکن است هیچگاه به دنیا واقعی راه پیدا نکنند. اما مطمئناً جالب است که ببینیم چگونه شیائومی می‌تواند تعداد زیادی از سنسور‌ها را در چنین فضای باریکی قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار