حضور پیشگامان در آخرین مرحله لیگ برتر واترپلو کشور

سرمربی تیم واترپلو پیشگامان یزد گفت: واترپلوییست‌های پیشگامان جهت حضور در مرحله چهارم دور مقدماتی لیگ برتر واترپلوکشور راهی تهران شدند.

ابوالفضل باغستلتی سرمربی تیم واترپلو پیشگامان یزد در گفت و گو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: تیم واترپلو پیشگامان یزد عازم مرحله آخر از دور مقدماتی لیگ برتر واترپلو کشور در تهران می‌شود.

او افزود: این مرحله از مسابقات به میزبانی نفت و گاز گچساران از ۲۶ دی ماه به مدت دو روز در استخر نه دی تهران برگزار می‌شود.

باغستانی ادامه داد: واترپلوییست‌های پیشگامانی در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های نفت و گاز گچساران، نفت امیدیه و رعد پدافند هم گروه هستند.

سرمربی تیم واترپلو پیشگامان یزد افزود: پس از پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول تا چهارم گروه A و گروه B بصورت ضربدری برای صعود به مرحله بعد با هم دیدار می‌کنند.

تیم واترپلو پیشگامان که امسال برای نخستین بار در لیگ برتر واترپلو کشور شرکت می‌کند از کادر و بازیکنان کاملا بومی تشکیل شده است که بیش از هفت سال به صورت منظم و حرفه‌ای به تمرین پرداخته و قهرمانی‌های متعددی در رده‌های سنی گوناگون در کشور کسب کرده اند.

تعداد زیادی از این بازیکنان تاکنون به اردو‌های تیم ملی دعوت شده اند و سه واترپلوییست یزدی از این جمع نیز با تیم‌های ملی در مسابقات بین المللی حضور یافته اند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: لیگ برتر ، واتر پلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار