امیر تاج‌الدینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

انجام بیش از ۳۰ سورتی پرواز توسط بالگرد‌های ارتش برای کمک به مناطق سیل‌زده

فرمانده منطقه سوم نداجا گفت: نیروهای ارتش تا پایان ماموریت در کنار مردم سیل زده خواهند ماند.

امیر دریادار دوم مصطفی تاج الدینی فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اقدامات ارتش در مناطق سیل زده اظهار کرد: نیرو‌های منطقه سوم نداجا از همان ساعت اولیه وقوع سیل در منطقه حاضر بودند.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش با بیان این که ما همواره در کنار ستاد مدیریت بحران بودیم، گفت: ما در جاده‌های کنارک و کهیر حضور داشتیم و غواص‌ها به خودرو‌های گرفتار در سیل کمک کردند و پس از آن هم تجهیزات سنگین چون بیل مکانیکی و پمپ‌های تخلیه آب به منطقه ارسال شدند.

او با اشاره به اعزام بالگرد‌های نداجا ادامه داد: تا امروز ۳ فروند بالگرد نیروی دریایی بیش از ۲۰ سورتی پرواز انجام دادند و قطعا این عدد تا پایان ماموریت به بیش از ۱۰۰ سورتی می‌رسد، این بالگرد‌ها تا کنون بیش از ۴۰ تن اقلام را به مناطق رساندند، این بالگرد‌ها در محل‌هایی که امکان دسترسی زمینی نبود کمک شایانی کردند و در کنار آن‌ها کاروان‌های زمینی بیش از ۳۰ تن اقلام دارویی و خوراکی را جابه‌جا کردند.

تاج الدینی با بیان این که کمک‌ها ادامه‌دار خواهند بود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر علاوه بر نیروی دریایی، نیرو‌های هوایی و زمینی ارتش در صحنه حضور دارند و در حال حاضر ۶ فروند بالگرد توسط ارتش به کمک سیل‌زدگان آمده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار