رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد؛

۴ واحد صنفی متخلف در شهرری پلمب شدند

سرهنگ گنجه از اجرای طرح نظارت بر صنوف در منطقه شهر ری و بازدید از ۱۸۵ واحد صنفی خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

۴ واحد صنفی متخلف در شهرری پلمب شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید محمد گنجه رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح نظارت بر صنوف، در بیست و سوم دی ماه از ۱۸۵ واحد صنفی فعال در منطقه شهر ری بازدید کردند.

وی در ادامه افزود: در این طرح ۱۹ واحد‌های صنفی تحت آموزش رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی قرار گرفتند و تذکر‌های لازم مبنی بر جلوگیری از رفتار‌های هنجار شکن ارائه شد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در این طرح ۴ واحد صنفی متخلف و فاقد پروانه کسب پلمب شد، افزود: ۹ واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات، برگ اخطاریه پلمب دریافت کردند.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان تصریح کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحد‌های صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار