رونمایی از کتاب‌های "شورای نگهبان در آمریکا و داعشی‌های کرواتی" در قم

کتاب‌های "شورای نگهبان در آمریکا و داعشی‌های کرواتی" با حضور سید هاشم میرلوحی نویسنده این کتاب‌ها در قم رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، در مراسم رونمایی کتاب‌های "شورای نگهبان در آمریکا و داعشی‌های کرواتی" مسعود پیرمرادیان مدیرعامل موسسه نشر معارف قم، سید هاشم میرلوحی نویسنده و مولف و جمعی از فعالان فرهنگی و نویسندگان استان در این مراسم حضور داشتند.

مسعود پیرمرادیان مدیرعامل موسسه نشر معارف قم در این مراسم گفت: قدرت اندیشه ای، منطقی و توانایی استدلال جمهوری اسلامی مهمترین مولفه جامعه اسلامی و نظام اسلامی است.

او افزود: باید با استفاده از این مزیت در مقابل نظام سلطه ایستاد و با بصیرت‌افزایی ضمن شناخت داشته‌های خود، زشتی‌های نظام سلطه را بهتر درک کرد.

مدیرعامل موسسه نشر معارف قم تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های کتاب‌های «شورای نگهبان در آمریکا» و «داعشی‌های کرواتی»، تسلط مولف آن‌ها بر مباحث جامعه غربی به دلیل سال‌ها زندگی در ایالات متحده است که این موضوع سبب شده تا از رفتار‌ها و اندیشه‌های آن‌ها را مطالعه کرده و حقیقت خبیث آن را به درستی درک کرد.

پیرمرادیان با اشاره به برنامه‌های آمریکا علیه ملت‌های اسلامی گفت: آمریکا بزرگ‌ترین دشمن بشریت است و از نظر اندیشه‌ای و منطقی هیچ‌گونه برتری بر ما ندارد بلکه آن چیزی که دشمن را توانا کرده است، تسلط آمریکا بر رسانه و استفاده از این ابزار قدرتمند برای زیباجلوه دادن خود و زشت جلو دادن جامعه ماست.

سید‌هاشم میرلوحی نویسنده کتاب‌های شورای نگهبان در آمریکا و داعشی‌های کرواتی نیز در این مراسم گفت: به دلیل زندگی در آمریکا و شناخت تمام ابعاد سیاسی و اجتماعی ایالات متحده و همچنین اطلاع از ناآگاهی عمیق مردم از چهره واقعی آمریکا برای استثمار ملت‌ها، وظیفه انقلابی خود دانستم که در حد توان برای تبیین ابعاد حقیقی نظام سرمایه‌داری اقدام به نگارش این کتاب‌ها کنم.

او بیان کرد متاسفانه اکثر مردم ایران از جمله برخی مسئولان کشور نسبت به چهره واقعی آمریکا هیچ‌گونه اطلاعی ندارند و یا اطلاع آن‌ها بسیار ناقص و تحریف شده است.

سید هاشم میرلوحی پیش از انقلاب برای تحصیل به آمریکا مهاجرت و بیش از ۲ دهه در آمریکا زندگی کرده است از این نویسنده علاوه این ۲ کتاب، آثار دیگری از جمله «آمریکای بدون نقاب»، «گشت ارشاد در آمریکا»، «هالیوود؛ قالب ریز و شکل دهنده افکار و اندیشه‌ها» نیز به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.