فرماندار پلدختر:

پل‌های شهر سیلزده پلدختر همزمان با دهه فجر بهره برداری می شوند

فرماندار پلدختر گفت:بازسازی پنج پل مهم پلدختر رو به اتمام است که همزمان با دهه فجر بهره برداری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حسن رضاییان فرماندار پلدختر روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر شهرستان پلدختر اظهار داشت:برای بازسازی پل‌های کیان آباد، پران پرویز، بابازید، کلات زیودار و شهدای هفتم تیر که در جریان سیل فروردین تخریب شدند ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و در دهه فجر بهره برداری می‌شوند.

رضاییان تصریح کرد: دنیای استکبار و پست‌ترین و خبیث‌ترین دشمنان به ویژه آمریکا به هر طریق دنبال ایجاد چالش در کشور و جامعه هستند، اما با بیداری ملت فهیم و آگاه ایران توطئه دشمنان به نتیجه نمی‌رسد.

او  گفت: با توجه به شرایط حساس حاکم بر کشور امسال برنامه‌های دهه فجر باید منسجم‌تر از گذشته برگزار شود بر این اساس این امر برای همه به ویژه دستگاه‌های اجرایی یک تکلیف است.

فرماندار پلدختر بر حضورحداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: همه وظیفه داریم از نظام و انقلاب به عنوان مهمترین دستاورد حفاظت و برای استمرار و تقویت این راه محکمتر ازگذشته همت کنیم.

رضاییان افزود: دنیای استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و ابر نکبت جهان چشم دیدن نظام ما را ندارند از این رو فتنه‌هایی به واسطه آن‌ها در جامعه ما رقم می‌خورد برآن است که دهه فجر امسال به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

او گفت: ولایت، استواری و ثابت قدمی مردم بر این اصل در جامعه ما یک نعمت است و ما باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی و عملکرد نظام و دولت را در ایام دهه فجر برای مردم تبیین و بازگو کنیم.

فرماندار پلدختر بر لزوم مشارکت آحاد مردم درجشن‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: جشن‌ها و مراسم‌های دهه فجر باید با استفاده از ایده‌های جدید و نو و زمینه حضور و مشارکت عامه مردم، جوانان و استفاده آن‌ها در برنامه‌ها مد نظر باشد.

رضاییان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمن از حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب واهمه دارد از این رو سعی دارد با ترفند‌های مختلف این حضور را پای صندوق‌های رای کمرنگ کند که وظیفه همگان است در این رویداد مهم و دشمن شکن شرکت کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.