کسب عنوان شرکت پیشرو در پیاده‌سازی مسئولیت‌های اجتماعی توسط مخابرات

سید مجید صدری با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامی خود کسب عنوان شرکت مخابرات به عنوان شرکت پیشرو در پیاده‌سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی را تبریک گفت.

.به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری رییس مخابرات ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود ضمن تبریک به خاطر کسب تندیس شرکت پیشرو در پیاده‌سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی در سومین دوره ارزیابی مسئولیت اجتماعی و پایداری، این موفقیت را اقدامی برای تلاش رو افزون برای شرکت مخابرات بیان کرد و نوشت:

"رفتار و حساسیت ما نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و محیطی بخش جدایی‌ناپذیر از عملکرد سازمان است و افتخار می‌کنم شرکت مخابرات ایران این‌بار در سومین دوره ارزیابی مسئولیت اجتماعی و پایداری بر اساس شاخص‌های استاندارد جهانی، موفق به دریافت جایزه به عنوان شرکتی پیشرو در پیاده‌سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی شد.

اقدام ما در شرکت مخابرات در این بخش طبق استاندارد جهانی ISO ۲۶۰۰۰ و مولفه‌های هفتگانه CSR بوده که خوشبختانه به این نتیجه مطلوب منجر شد.

خوشحالم که به عنوان شرکتی پیشرو در پیاده‌سازی مسئولیت اجتماعیِ شرکتی، شناخته شده و نقش موثری داریم و البته این مهم، ازین پس مسئولیت ما را در عملکرد بهتر دوچندان می‌کند."

 

.

 

.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.