سرپرست معاونت سازمان شیلات خبر داد؛

تصویب سهیمه بنزین یارانه‌ای صیادان/محاسبه سهمیه طبق فرمول فائو

محبی گفت: سهمیه صیادان طبق فرمول فائو محاسبه و میزانی که بر مبنای دریاروی مفید به دست می‌آید بر اساس سوخت ۱۵۰۰ تومانی محاسبه و در اختیار صیاد گذاشته شود.

سهمیه سوختبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صدا و سیما پرویز محبی در واکنش به دلایل عدم اختصاص بنزین یارانه‌ای به صیادان با وجود وعده داده شده، اظهار داشت: پس از افزایش قیمت سوخت پیگیری‌های فراوانی از طرف سازمان شیلات انجام شد تا به صیادان بنزین یارانه‌ای اختصاص یابد و خوشبختانه پذیرفته شد که سوخت صیادان به صورت یارانه‌ای محاسبه و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران گفت: صیادان برای دریافت سهیمه بنزین یارانه‌ای پس از ابلاغ مصوبه و تکمیل فرآیند، در سامانه تجارت آسان ثبت نام کنند.

محبی افزود: در حال حاضر پیگیر آن هستیم تا در مورد فرآیند انجام این امر با شرکت نفت به توافق برسیم تا صیادان بتوانند از طریق سامانه تجارت آسان جهت دریافت سوخت سهمیه اقدام کنند و بزودی ساز و کار این فرآیند اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد‌های مختلفی هم برای دریافت سهمیه وجود دارد، تاکید کرد: محاسبه از طریق تجارت آسان و دریافت سهمیه، اختصاص اعتبار در کارت‌های بانکی صیادان و تخصیص سهمیه ثابت از جمله مواردی است که در شرکت نفت برای تخصیص سهمیه صیادان مطرح است.

محبی ادامه داد: قرار است سهمیه صیادان طبق فرمول فائو محاسبه و میزانی که بر مبنای دریاروی مفید به دست می‌آید بر اساس سوخت ۱۵۰۰ تومانی محاسبه و در اختیار صیاد گذاشته شود.

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران تصریح کرد: در فرمول فائو بسته به قدرت موتور شناور، تعداد ایام دریاروی و پیمایش سهمیه صیادان محاسبه و در اختیار صیادان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار