مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان؛

در راستای افزایش همکاری با سازمان منطقه آزاد اروند از بخش خصوصی حمایت می کنیم

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: در راستای همکاری با منطقه آزاد اروند سالانه به صورت مشخص از بخش خصوصی حمایت می کنیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان دیروز در گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در محل آمفی تئاتر سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد اروند نسبت به سایر مناطق آزاد کشور گفت: دیدگاه مدیرعامل و هیئت مدیره منطقه آزاد نسبت به توسعه منابع انسانی و مهارت آموزی بسیار مثبت و ارزشمند است که جای تقدیر و تشکر دارد.

او افزود: در راستای افزایش همکاری با سازمان منطقه آزاد اروند از بخش خصوصی حمایت می کنیم و با برنامه ریزی خرید خدمات آموزشی از آموزشگاه های آزاد انجام می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان ادامه داد: مهارت آموزی در سطح دانشجویی و دانش آموزی را در قالب مهارت آموزی انجام می دهیم؛ همچنین برای تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه ای آبادان و خرمشهر نیز یک تفاهمنامه منعقد کرده ایم.

سواعدی یادآور شد: در منطقه آزاد اروند ظرفیت برای تبدیل شدن به قطب آموزش های تخصصی در زمینه تهویه و تبرید برای کشور وجود دارد ضمن اینکه امکان توسعه و ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه ای و تربیت نیرو برای اعزام به خارج از کشور نیز موجود است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.