مرزنشینان امنیت آفرین هستند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه باتاکید بر اینکه سیاست کلی دولت، استقرار و حضور پایدار جمعیت در مرز‌ها است، گفت: تدوین و اجرای طرح‌ها به معنای محدودیت مرزنشینان نیست چرا که حضور جمعیت خودبه خود امنیت‌آفرین است.

مرزنشینان به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در استانداری کرمانشاه گفت: قاچاق امری موقت و تابع شرایط کشور است. البته باید نگران قاچاق باشیم و حتما باید در این شرایط تدبیر کالا‌های اساسی صورت بگیرد. اما برای حضور جمعیت در مرز تمهیدات باید داشت و مواظبت کرد که جمعیت آسیب نبیند.

او با تاکید بر لزوم سیستمی شدن امور برای مبارزه با قاچاق ادامه داد: با سیستمی شدن امور دست دلال‌ها و مافیا‌ها از بازار کوتاه می‌شود.

الهی تبار در ادامه با اشاره به ضرورت تدبیر کنترل مکمل‌های ورزشی و دارو‌های نیروزا در استان تاکید کرد: در بحث دارو‌های مکمل و قاچاق آن در دستور کار قرار داشته و دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص مسوولیت دارد. این ماجرا سلامت مردم را در معرض خطر قرار داده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: دستگاه‌های مربوطه در این موضوع باید پاسخگو باشند و نمی‌شود با سلامت مردم راحت برخورد کرد.

او  همچنین گفت: باتوجه به در پیش بودن چهارشنبه سوری می‌طلبد که مراقبت بیشتری از ورود مواد محترقه داشته باشیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار