مصاف پویندگان فجر با پالایش آبادان

پویندگان فجر شیراز برای پایان دادن به شرایط نامطلوب خود، امیدوار به کسب برد مقابل نماینده آبادان است.

مصاف پویندگان فجر با پالایش آبادانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۱ لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم پویندگان فجر شیراز ساعت یازده روز جمعه ۲۷ دی ماه، میزبان پالایش نفت آبادان است.

محبوبه رضوی سرمربی تیم پویندگان فجر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: این هفته با تیم خوب پالایش نفت آبادان دیدار داریم که در نیم فصل دوم تقویت شده و قطعا بازی پایاپا و نزدیکی خواهیم داشت و با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته میهمان بودیم و مشکلاتی همچون مصدومیت بازیکنان را نیز داشتیم امیدواریم بتوانیم مقابل پالایش نفت به نتیجه مناسبی دست پیدا کنیم.

او افزود: بهرحال در پنج بازی گذشته نتایج مناسبی بدست نیامد، چون ترکیب کامل تیم را در اختیار نداشتیم و هر بازی سه بازیکن تاثیرگذارمان بدلایلی همچون مصدومیت و بیماری از ترکیب خارج بودن، ولی به کسب نتیجه در بازی این هفته که از امتیاز میزبانی سود می‌بریم امیدوار هستیم.

رضوی افزود: تمرینات مناسبی را پس از بازی با رهیاب گستر برگزار کردیم و با آنالیز تیم پالایش نفت، نقاط ضعف و قوت این تیم را به بازیکنان گوشزد کردیم.

تا پایان هفته ۲۰ لیگ برتر فوتسال بانوان، پالایش نفت آبادان با ۲۷ امتیاز در مکان هفتم و پویندگان فجر شیراز با ۱۶ امتیاز، در رده نتم جدول رده بندی قرار دارد.

نماینده فارس در هفته ۲۰ با نتیجه ۵-۳ مغلوب رهیاب گستر تهران شد و پالایش نفت آبادان ۵-۲ نتیجه را مقابل سایپا تهران واگذار کرد.

مائده علی نقی بهمراه الهام مبارکی قضاوت دیدار تیم‌های پویندگان فجر شیراز و پالایش نفت را بر عهده دارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار