هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال؛

جدال جذاب شهرداری گرگان و شیمیدر در قم/ کار سخت شاگردان آبکناری برابر پتروشیمی

رقابت های لیگ برتر بسکتبال در هفته نوزدهم امروز پنجشنبه با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال مردان کشور امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفان شان می‌روند.

در نخستین دیدار مهم امروز تیم بسکتبال شیمیدر قم در خانه میزبان شهرداری گرگان است. شاگردان محمدرضا اسلامی شروع خوبی در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر داشتند و هم اکنون با ۳۰ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارند. البته آن‌ها هفته گذشته مقابل حریف شان شکست خوردند و با یک باخت به این بازی آمده اند.

شهرداری گرگان، در طرف مقابل با ۳۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان مهران شاهین طبع این روز‌ها نتایج خوبی می گیرند و با اقتدار در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال قرار دارند، این بازی قرار است از ساعت ۱۵ در قم برگزار شود.

جدال جذاب شهرداری گرگان و شیمیدر در قم / کار سخت شاگردان آبکناری برابر پتروشیمی

دومین دیدار مهم امروز مصاف آویژه صنعت پارسا مشهد و پالایش نفت آبادان خواهد بود. شاگردان سامری با ۳۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند و مشهدی‌ها هم با ۳۰ امتیاز در ایستگاه ششم ایستاده اند. هر دو تیم می‌دانند که پیروزی در این بازی برای آن‌ها چقدر با اهمیت است و می‌تواند تاثیر زیادی در جایگاه آن‌ها در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال داشته باشد. هر دو تیم در چند وقت گذشته نتایج خوبی کسب کرده اند، البته شاگردان سامری در هفته گذشته مقابل مهرام و در مقابل چشم هواداران شان بازی را واگذار کرده بودند.

تیم بسکتبال اکسون تهران هم در یکی دیگر از بازی‌های مهم امروز از ساعت ۱۶ میزبان پتروشیمی بندر امام است. شاگردان البرز آبکناری با ۲۵ امتیاز در جایگاه نهم جدول ایستاده اند و پتروشیمی‌ها هم با ۳۳ امتیاز در تعقیب شهرداری گرگان قرار دارند و تیم دوم جدول رده بندی هستند.

مهرام تهران که ۳۲ امتیاز دارد، تیم سوم جدول رده‌بندی است، آن‌ها در این هفته و در خانه از مس کرمان رده دوازدهم میزبانی می‌کنند، شاگردان هاشمی نسبت به دیگر رقیبان کار آسان‌تری در پیش دارند و امیدوارند با پیروزی در این بازی خانگی و توقف حریفان، جایگاهشان در جدول رده بندی را ارتقا دهند.

جدال جذاب شهرداری گرگان و شیمیدر در قم / کار سخت شاگردان آبکناری برابر پتروشیمی

ذوب آهن اصفهان در دیگر بازی امروز و در خانه میزبان شهرداری بندرعباس است. این بازی برای دو تیم از لحاظ جایگاه اهمیت بسیار بالایی دارد و برنده آن می‌تواند شرایط بهتری را در جدول لیگ برتر تجربه کند.

تیم بسکتبال رعد پدافند شهرکرد هم در دیگر بازی میزبان نیروی زمینی تهران است.

شورا شهرداری قزوین هم در دیگر بازی امروز و از ساعت ۱۶ میزبان توفارقان آذرشهر خواهد بود. این بازی هم می‌تواند یکی از دیدار‌های مهم میانه جدولی باشد.


بشتر بخوانید: هنگام پور: هدفمان حضور در پلی آف است / ذوب آهن تیم با ریشه و خوبی است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار