معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش:

امیر سرتیپ حاتمی همواره در مشاغل خطیر حضور داشتند

امیر سرتیپ جهانشاهی گفت: امیر حاتمی از دوران ابتدایی انقلاب در مشاغل خطیری مانند ریاست اداره دوم ارتش حضور داشته است.

امیر سرتیپ حاتمی همواره در مشاغل خطیر حضور داشتندبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش صبح امروز پنجشنبه ٢۶ دی ماه ضمن تسلیت گفتن به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امیر سرتیپ حاتمی یکی از اسوه‌های برتر و اساتید والامقام نیروهای مسلح و به عنوان یکی از اسطوره‌‌های ارتش هستند. امیر حاتمی از دوران دانشجویی از نخبگان بودند و پس از دوران دانشجویی همواره در مشاغلی حضور داشتند که نقش تعیین کننده‌ای داشته است.

او ادامه داد: امیر حاتمی از دوران ابتدایی انقلاب هم در مشاغل خطیری مانند ریاست اداره دوم ارتش ( معاونت اطلاعات ) آن هم در دوران حمله آمریکا به عراق و افغانستان با تدابیر ویژه ای که داشتند نقش مهمی در این جایگاه ایفا کردند. این عملکرد به قدری قوی بود که در زمان فرماندهی مرحوم سرلشکر سلیمی او برخلاف سایر مقامات در مقام خود ابقا شد و هفت سال نیز در این جایگاه فعالیت موفقی داشتند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش همچنین با اشاره به حضور امیر حاتمی در مناطق عملیاتی غرب کشور به عنوان فرمانده اطلاعات در دوران دفاع مقدس و در مقابله با ضدانقلاب و گروه های تروریستی نقش مهمی داشتند، ادامه داد: امیر حاتمی با عملکرد موفق و اقدامات شایسته خود در این جایگاه توانستند تا از سوی مقام معظم رهبری تقدیرنامه دریافت کردند. این لوح به قدری ارزشمند است که در میان نیروهای مسلح کمتر کسی به چنین افتخاری نائل شده است. امیر حاتمی با اقدامات شایسته خود توانستند تا دو درجه ارشدیت دریافت کنند.

او در ادامه با اشاره به همکاری وزارت دفاع با نیروی زمینی ارتش این همکاری ها را تعیین کننده و ادامه دار دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار