امدادرسانی به ۱۵۶۳ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از امدادرسانی به یک هزار و ۵۶۳ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل آستارا و گردنه حیران گفت: از ابتدای مهرماه امسال تاکنون بیش از ۲۴ هزار کیلومتر باند برف روبی انجام و یک هزار و ۵۶۳ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف نیز رها سازی شده است.

او بیان کرد:۲۸۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در قالب ۱۱۰ اکیپ راهداری جهت انجام عملیات برف روبی و بازگشایی در محور‌ها و گردنه‌های استان اردبیل مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه با تلاش راهداران دیار سبلان کلیه محور‌های استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد گفت: در حال حاضر شاهد بارش باران در محور‌های شمالی استان و بارش برف در سایر محور‌های مواصلاتی استان اردبیل هستیم.

رحمتی افزود: اکیپ‌های راهداری از همان دقایق شروع بارش‌ها بطور مرتب اقدام به برف روبی و نمک پاشی محور‌ها کرده اند.

او از مردم خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: مردم و مسافران عزیز حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند و در روز‌های برفی و بارانی با رعایت کامل قوانین رانندگی کرده و سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار