بهسازی روکش آسفالت جاده‌های خوزستان در گرو تامین نقدینگی قیر

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: با تامین نقدینگی تهیه قیر، سرعت عملیات روکش آسفالت معابر اصلی و روستایی افزایش می‌یابد.

علی عیدی وندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در جریان سیلابی که اواخر پارسال و ابتدای امسال در استان حادث شد، بسیاری از جاده‌های اصلی و روستایی استان دچار خسارت جدی و وسیع شدند.

او افزود: پس از فروکش کردن سیلاب، سعی کردیم تعمیرات و بهسازی جاده‌هایی که خسارت بیش تری بر آن‌ها تحمیل شده بود را در اولویت قرار دادیم تا تردد به سهولت انجام شود.

عیدی وندی اظهار داشت: احتمال دارد در برخی نقاط تعویق در بهسازی و انجام روکش آسفالت جاده مشاهده شود که با برنامه ریزی دقیق و خاص صورت گرفته بزودی انجام خواهد شد.

این مقام مسئول علت تعویق در عملیات روکش آسفالت را نحوه توزیع قیر در کشور عنوان و بیان کرد: تامین قیر در کشور از بهمن ماه پارسال، شرایط خاصی را دنبال می‌کند و دستخوش مصوبات مجلس قرار گرفته است.

معاون توسعه راه‌ها اداره راه و شهرسازی استان خوزستان ادامه داد: ان شاءالله با تامین نقدینگی در سطح استان، قطعا در ماه‌های آینده شاهد افزایش سرعت عملیات روکش آسفالت در محور‌های اصلی و روستایی خوزستان خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.