افزایش مشارکت مردم اولویت برنامه‌های دهه فجر

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار مرند گفت:ما باید شرایطی را فراهم کنیم تا خود مردم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر وارد شده و در آن مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شیخ پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار مرند در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجرگفت: ما باید شرایطی را فراهم کنیم تا خود مردم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر وارد شده و در آن مشارکت کنند.

او  گفت:: مسوولان کمیته‌های دهه فجر شهرستان نیز برنامه‌های مربوط به کمیته خود را آماده کنند تا برنامه ریزی‌های لازم جهت اجرای آن‌ها در ایام دهه فجر صورت گیرد.

 خوش ترکیب جانشین فرمانده سپاه مرند نیز با اشاره به وجود ۱۱۴ ویژه برنامه دهه فجر گفت: از این برنامه ها، ۵۰ مورد قابلیت اجرایی در سطح شهرستان داشته و شاخص هستند.

 خوش ترکیب با بیان اینکه امسال، اولین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بعد از بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: برای اجرای بهتر برنامه‌های دهه فجر نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در شهرستان هستیم.

او افزود: انتظار ما این است با تعامل مسوولان، در روستا‌ها نیز برنامه‌های مفیدی در ایام دهه فجر برگزار شود.

 فقیهی رییس اداره ورزش و جوانان مرند نیز گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، همزمان با دهه مبارک فجر، برنامه‌های مختلف در حوزه ورزش و جوانان در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: دهه فجر ، گام دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.