پنج درصد اعتبارات صدور پروانه به آموزش و پرورش اختصاص یافت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: سقف پنج درصد از درآمد شهرداری‌های استان کرمان در بخش صدور پروانه ساختمانی برای هزینه‌های جاری و عمرانی مدارس اختصاص می‌یابد.

پنج درصد اعتبارات صدور پروانه به آموزش و پرورش کرمان اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کرمان امروز در نشست شورای آموزش و پرورش و تجلیل از شورا‌های برتر آوپ استان کرمان با اشاره به مصوبات این نشست افزود: مقرر شد بر اساس دستور جلسه بند سه قانون شورا‌ها تعیین تکلیف و سقف پنج درصد تعیین شود.

اوبیان داشت: توزیع اعتبارات جاری و درآمد اختصاصی شامل سرانه دانش آموزان، سرانه غذایی و هدایا امسال هم در استان کرمان تصویب و گزارش آن به شورای آموزش پرورش کشور ارسال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: دستگاه‌های دولتی گزارشی قانونی برای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس ارائه کنند، زیرا اعزام راهیان نور برای مسائل اخلاقی و رفتاری دانش آموزان تاثیرگذار است.

بصیری گفت: نشستی با حضور صاحبان صنایع، بانک‌ها و شهرداری‌ها برگزار و با کمک بخش خصوصی تعداد دانش آموزان برای راهیان نور اعزام می‌شوند.

او با بیان اینکه کمک به آموزش و پرورش باقیات و صالحات است افزود: شورا‌های آموزش و پرورش در استان و شهرستان‌ها به مسائل پرورشی اخلاقی، رفتاری و ایمانی توجه کنند و مشکلات این حوزه را رفع کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: برنامه ریزی شورای آموزش و پرورش برای جلوگیری از افت تحصیلی، ارتقای فرهنگیان، ترویج فعالیت مذهبی و استحکام اعتقادات در شهرستان‌ها دنبال می‌شود که از این شورا‌ها تقدیر می‌شود.

او افزود: وظیفه اصلی آموزش و پرورش پرورش نسل معتقد به خدا در جایگاه انسان کامل باشد.

همچنین در این نشست شورا‌های آموزش و پرورش سیرجان، رفسنجان و زرند به عنوان شورا‌های برتر معرفی و تقدیر شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار