مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت:میوه مورد نیاز استان برای ایام نوروز تامین شده است و مردم هیچگونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی تامین میوه شب عید در استان،از توزیع سیب و پرتقال در جایگاه‌های توزیع میوه شب عید خبر داد و گفت: میوه مورد نیاز استان برای ایام نوروز تامین شده است و مردم هیچگونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

 جهانگیری گفت: این موضوع یکی از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌های ما است و باید برای اجرای صحیح و بی نقص این طرح تلاش کنیم.

او با اشاره به مشکلات توزیع میوه شب عید در جایگاه‌های توزیع میوه گفت: نبود نظارت کافی در سال‌های گذشته، باعث شد تا برخی افراد از این طرح سوءاستفاده کرده و به توزیع میوه بی کیفیت در بین مردم اقدام کنند.

اودر بخشی از سخنان خود از سازمان صمت و دستگاه‌های نظارتی خواست تا نظارت بیشتری در روند توزیع میوه شب عید در این جایگاه‌ها برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی داشته باشند.

جهانگیری افزود: اجرای این طرح باید به حدی موفق باشد که مردم، هیچ گونه احساس نارضایتی نداشته و نوروز خوبی را سپری کنند.

او گفت: با همکاری سازمان صمت و سایر دستگاه‌های مسئول، سیب و پرتقال در جایگاه‌های توزیع میوه شب عید، با قیمت و کیفیت مناسب عرضه خواهد شد.

او  افزود: قیمت گذاری این دو نوع میوه نیز در جلسات آتی، تصمیم گیری و از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار