سهمیه بنزین وانت بار‌های بدون کارت هوشمند قطع می‌شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از قطع سهمیه بنزین وانت بار‌های بدون کارت هوشمند تا اول بهمن ماه خبر داد.

سهمیه بنزین وانت بار‌های بدون کارت هوشمند قطع می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صفر صادقی راد، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در نشست ساماندهی وانت بار و تخصیص سوخت بر اساس پیمایش با بیان اینکه از بهمن امسال، سوخت وانت بارها بر اساس میزان پیمایش واریز خواهد شد، بیان کرد: بر همین اساس به همه رانندگان و مالکان وانت‌بار‌های بین‌شهری توصیه می‌شود هرچه سریع‌تر به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند و یا به ادارات راهداری شهرستان‌ها مراجعه و ثبت‌نام کنند.

او با اشهاره به تخصیص سهمیه سوخت به وانت‌بار‌ها بر اساس پیمایش ثبت‌شده در اسناد حمل، گفت: همه رانندگان و مالکان وانت‌بار برای فعالیت در جاده‌های برون‌شهری باید اسناد حمل وانت‌بار را به‌همراه داشته باشند، در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با تأکید بر اینکه همه زیرساخت‌های لازم برای فعالیت رانندگان و ناوگان از طرف این اداره کل فراهم است، تا در ماه‌های آینده برای فعالیت حمل‌و‌نقلی و اختصاص سوخت ناوگان خود، دچار مشکل نشوند، یادآور شد: اگر رانندگان وانت‌بار‌های برون شهری تا اول بهمن ماه امسال کارت هوشمند دریافت نکنند، از دریافت سهمیه بنزین پیمایشی محروم خواهند شد.

صادقی راد تأکید کرد: بر اساس مصوبات و دستورالعمل‌های صادر شده در زمینه پیمایشی شدن سهمیه بنزین وانت‌بار‌ها مانند دیگر ناوگان حمل و نقل عمومی، سقف مشخصی برای تعیین سهمیه این خودرو‌ها وجو ندارد و برابر با میزان تردد و استفاده از سوخت به آن‌ها بنزین سهمیه‌ای اختصاص می‌یابد.

او در ادامه تاکید کرد:،تنها لازمه آن دریافت کارت هوشمند است که باید این کار تا بهمن ماه انجام شود.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۱ ۲۸ دی ۱۳۹۸
تکلیف من که بهم کارت هوشمند راننده نمیدن چیه میگن سنت ۲۱ ساله نه ۲۳ سال دانشگاه میری و سربازی نرفتی هنوز پس نمیتونی کارت هوشمند راننده بگیری من الان باید چی کار بکنم