سخنگوی دولت در نیکشهر:

دولت برای جبران خسارت های سیل از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند

ربیعی گفت: دولت برای جبران خسارت‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و تمام امکانات را برای امدادرسانی به مردم بسیج کرده است.

دولت برای جبران خسارات سیل از هیچ کوششی دریغ نمی‌کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی ربیعی سخنگوی دولت در دیدار با مردم سیل‌زده شهرستان نیکشهر اظهار داشت: سیل اخیر خسارات زیادی به زیرساخت‌های این منطقه وارد کرده است.

او افزود: بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک بهتر می‌تواند به حل آن‌ها کمک کند برای همین مسئولان ارشد در مناطق مختلف روستایی حضور پیدا کرده اند.

فرماندار نیکشهر نیز اظهار داشت: در بارندگی‌های کم سابقه اخیر در حوزه نیکشهر چندین پل تخریب و به زیرساخت‌ها خسارات زیادی وارد شده و تاکنون راه بسیاری از روستا‌ها به مرکز شهرستان نیکشهر بسته شده و هنوز بازگشایی نشده است.

ضیا الحق هاشمزهی افزود: روستا‌های توتان مهمدان، داروکان، گرگان، کوچینک، چاهان، هنزم زیردان، سرگوست، دستگرد راه مناسبی برای تردد ندارند و خودرو‌های کمک دار در حال تردد و خدمات رسانی هستند.

او گفت: امدادرسانی هوایی نیز آغاز شده و برق و تلفن نیز در بیشتر مناطق وصل شده و در حال برآورد خسارت سیل هستیم.

هاشمزهی از نیرو‌های مردمی و خدمات رسان دولتی خواست کمک‌ها را براساس برنامه ریزی و هماهنگی فرمانداری و بخشداری‌ها به مردم ارسال کنند تا به نیازمندان واقعی برسد و اینگونه نباشد که در برخی نقاط چندین بار کمک ارسال و در برخی نقاط هیچ کمک رسانی انجام نشود.

فرماندار نیکشهر از امدادرسانی هوایی نیرو‌های امدادرسان و حضور مسئولان ارشد دولت در منطقه محروم و سیلزده نیکشهر قدردانی کرد.

 ربیعی، سخنگوی دولت همچنین امروز در شهر چابهار و با حضور در آشپزخانه انجمن طلوع بی نشان در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار نخستین پرس غذای گرم این گروه را برای سیل زدگان چابهار کشید.

اعضای انجمن طلوع بی نشان با همکاری جمعیت هلال احمر از امروز روزانه ۹ هزار پرس غذای گرم را برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان طبخ و در روستا‌های دشتیاری، پلان و عورکی و پیرسهراب چابهار توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار