گفت‌و‌گوی تلفنی نتانیاهو و پوتین

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور روسیه طی گفت‌و‌گویی تلفنی در رابطه با آخرین وضعیت صهیونیست دربند زندان‌ روسیه صحبت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنچ‌شنبه، طی گفت‌وگویی تلفنی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در رابطه با مسائل پیرامون منطقه غرب‌آسیا گفت‌و‌گو کردند. 

از جمله دیگر مسائلی که در این مکالمه تلفنی مطرح شده، چانه‌زنی بر سر آزادی ناما ایساشار صهیونیست بوده است. او در حال حاضر به دست پلیس روسیه دستگیر شده است. این دختر صهیونیست به همراه خود حدود ۱۰ گرم ماده مخدر ماریجوانا داشته، که به دست پلیس روسیه دستگیر می‌شود.

بر اساس حکم دادگاه او باید بیش از ۷ سال را در زندان سپری کند. در حالی که قوانین علیه حمل مواد مخدر در روسیه سختگیرانه است، در سرزمین‌های اشغالی حمل این حجم از ماده مخدر امری عادی و قانونی به‌شمار می‌آید!

درحالی که نتانیاهو ابراز خوشبینی کرده که این مجرم به زودی آزاد می‌شود، مقامات روس اعلام کردند که هیچ توافقی برای آزادی وی شکل نگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار