رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان:

سپاه شهرستانی استان به سیل‌زدگان سیستان کمک ارسال می‌کنند

سرهنگ جبار دوست محمدی گفت: سپاه هشت شهرستان استان سمنان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک ارسال می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ جبار دوست محمدی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مورد جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان سمنان برای مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سپاه شهرستانی استان سمنان در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

او ضمن تقدیر از مردم نوع‌دوست استان سمنان که همواره در تمامی صحنه‌ها یاری دیگر هم‌وطنان خود در اقصی نقاط کشور بوده و هستند گفت: استان سمنان در کمک‌رسانی و امدادرسانی به مردم سیل‌زده استان لرستان استانی ممتاز در کشور بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: مردم استان سمنان اعم از بسیجی و غیربسبجی، سپاهی، مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی در بحث کمک‌رسانی به استان سیل‌زده لرستان در بحث ساخت‌وساز مناطق سیل‌زده و کمک و امدادرسانی از لایروبی و پاک‌سازی منازل و خیابان‌های شهرستان پلدختر از گل‌ولای، اعزام نیروی انسانی، اعزام امکانات و تجهیزات موردنیاز، اعزام اقلام و کالا‌های اساسی ویژه مردم سیل‌زده استان لرستان، ساخت خانه مسکونی در روستای چم مهر استان لرستان خدمات ارزنده و شایسته‌ای را انجام دادند که جای تقدیر دارد.

سرهنگ دوست محمدی بیان کرد: در حال حاضر مردم سیل‌زده استان لرستان نیاز مبرم به اجاق‌گاز، وسایل گرمایشی نظیر پتو، اقلام خوراکی مختلف شامل برنج، روغن، خشکبار، حبوبات، شیر خشک بچه، وسایل بهداشتی هستند که اطلاع‌رسانی‌ها در این زمینه از طریق رسانه‌ها نیز انجام‌شده است.

او در مورد مکان جمع‌آوری کمک‌های مردم استان سمنان گفت: سپاه نواحی در سراسر استان، دفاتر بسیج سازندگی در شهرستان‌های مختلف استان، مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج واقع در مسجد سراسر استان محل‌های مشخص‌شده برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: در روز جمعه نیز در پایگاه‌های نماز جمعه کمک‌های مردم سراسر استان سمنان جمع‌آوری و بلافاصله از بعدازظهر روز جمعه بیست و هفتم دی‌ماه راهی استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان می‌شود.

سرهنگ دوست محمدی عنوان کرد: در حال حاضر در قالب سه دستگاه کامیون کمک‌های مردمی استان سمنان شامل اقلام و کالا‌های اساسی و موردنیاز برای مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان جمع‌آوری و آماده ارسال است و این محموله‌ها با دیگر کمک‌های که تا روز جمعه جمع‌آوری خواهند شد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال و بین مردم سیل‌زده این استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.