هدف شهید سردار سلیمانی فقط اهل بیت (ع) بود

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: راز محبوبیت حاج قاسم و یاران در دل‌های مردم این است همانگونه که هدف شهدای کربلا فقط خدا و اهل بیت (ع) بود، هدف شهدای ما هم همین بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: راز محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران در دل‌های مردم این بود همانگونه که هدف شهدای کربلاا فقط خدا و اهل بیت (ع) بود، هدف شهدای عزیز ما هم همین بود.

او با بیان اینکه  در روایات از حضرت امیرالمومنین (ع) اگر کسی آرزوی شهادت داشته باشد ولو در بستر بمیرد در صورت رعایت این سه حق اجر شهید را خواهد داشت افزود: با توجه به آیه‌ی ان الذین امنو و عملو الصالحات، آیه به ایمان در وهله‌ی اول همراه با عمل صالح در گام دوم تاکید می‌کند به این معنا که در انجام هر کاری رضایت باری تعالی را مد نظر قرار دهیم.

موسوی فرد تصریح کرد: اولین ویژگی حاج قاسم حق الله بود عبودیت و بنده خدا بودن است، دومین ویژگی حق الرسول است و اینکه و تنظیم رفتار فرد با سنت پیامبر (ص)  همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد شکل گیری تمدن نوین اسلامی امکان پذیر نیست مگر با سبک زندگی اسلامی به این معنا که تمام رفتار‌های ما در چارچوب سنت پیامبر (ص) باشد.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: سومین ویژگی حاج قاسم و یارانش حق، ولی است در قالب محبت و اطاعت که عبارت است از تلاس فرد برای محبوب شدن، ولی او است در این زمینه شهدا هرگز اجازه ندادند حرف‌های امام روی زمین بماند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.