اجرای اولین مرحله پویش مردمی "مطالبه انتقام سخت" در اراک

اولین مرحله پویش مردمی "مطالبه انتقام سخت" با هدف  انتقام خون شهدای مقاومت و شهدای هواپیمایی در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،، اولین مرحله پویش مردمی "مطالبه انتقام سخت"با هدف انتقام خون سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، و جمعی از همراهانش و شهدای هواپیمای مسافربری پرواز اوکراین در اراک برگزار شد.

اجرای اولین مرحله پویش مردمی

در این پویش  گروه هایی  از نقاط مختلف شهر اراک با پرچم های گروه های مختلف مقاومت خودرا به قطعه شهدای گمنام گلزار شهدای اراک رسانده بودند همایش برگزار کردند.

تجمع کنندگان شعار های مرگ بر آمریکا ,مرگ بر اسرائیل,مرگ برضد ولایت فقیه ,مرگ بر منافق و همچنین شعارهایی در حمایت از رهبری و حمایت از مقاومت و تداوم انتقام سخت سر دادند

عظیمی مسئول پویش مردمی "مطالبه انتقام سخت"  در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این پویش تا اربعین حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی و همرزمانش در روز بیست و دوم بهمن ماه  ادامه خواهد داشت و گروه‌های مردمی از نقاط مختلف شهر هر پنج شنبه به سمت گلزار شهدا حرکت کرده و در قطعه شهدای مدافع حرم گردهم می‌آیند.

عظیمی افزود: حرکت پویش مردمی مطالبه انتقام سخت علاوه بر امروز در تاریخ‌های، ۱۰ بهمن ماه، ۱۷ بهمن و ۲۴ بهمن ماه در ساعت 15 از کانون ها، هیات‌ها و مساجد شهر اراک به سمت گلزار شهدا با پرچم‌های سرخِ انتقام و گروه‌های مقاومت آغاز شده و ساعت ۱۶ عصر در قطعه شهدای مدافع حرم گردهمایی انجام می‌شود.

او اضافه کرد: هدف این پویش زنده نگهداشتن یاد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی و همرزمانش و شهدای هواپیمای مسافربری پرواز اوکراین و مطالبه انتقام خون آنها از آمریکای جنایتکار و تروریست است.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و 176 سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.