تعامل پلیس راه و سپاه برای تردد ایمن راهیان نور

رئیس پلیس راه استان ایلام از همکاری و تعامل پلیس راه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نظارت بر کاروان‌های راهیان نور در جهت ایمنی تردد آن‌ها خبر داد.

تعامل پلیس راه و سپاه برای تردد ایمن راهیان نور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: کارشناسان پلیس راه استان با هماهنگی قبلی در محل اعزام کاروان راهیان نور حضور یافته و قبل از حرکت وضعیت ایمنی و تجهیزاتی وسایل نقلیه را بررسی و آموزش‌های لازم را در خصوص رعایت نکات ایمنی به رانندگان گوش زد می‌کنند.

او ادامه داد: از روز شنبه ۲۸ دی ماه ۹۸، اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی و یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق مهران و دهلران انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: در نظر است از تعدادی از نفرات حاضر در اتوبوس‌های حامل راهیان نور به عنوان پلیس یار استفاده شود که در صورت ارتکاب تخلف توسط رانندگان بلافاصله موضوع را به نزدیکترین پاسگاه پلیس راه گزارش و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همتی زاده بیان کرد: امیدواریم برابر روال سال‌های گذشته، همکاری و تعامل نزدیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پلیس راه موجب اثربخشی در تردد وسایل نقلیه راهیان نور و به حداقل رساندن خطرات جاده‌ای برای این دسته از وسایل نقلیه شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.