مسئول بسیج رسانه لرستان:

از ۲۴ اثر برتر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان تجلیل شد

مسوول بسیج رسانه لرستان گفت: در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان ۲۴ اثر برتر مشخص شده و امروز تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا مریدی اصل مسؤول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه با هدف کمک به تشویق، توسعه و تقویت جبهه رسانه و نهادینه کردن فرهنگ تعامل و خودباوری رسانه‌ها تشکیل شده است.

مریدی بیان کرد: بسیج رسانه پایه‌گذار برنامه‌های متعددی از جمله جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان تنها جشنواره رسانه‌ای در کشور است.

او بیان کرد: دبیرخانه این جشنواره همه ساله از ابتدای آذر ماه آغاز به کار کرده و آییین اختتامیه آن دی ماه برگزار و برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

مسؤول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از ارسال ۲۷۴ اثر به سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر خبر و ادامه داد: تعداد آثار ارسالی در مقایسه با سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی همراه بوده است.

مریدی تاکید کرد: در دومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر در لرستان و با توجه به اینکه فیلتری برای ارسال آثار در نظر گرفته نشده بود، ۸۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال و از این تعداد ۱۷۱ اثر به مرحله داوری رسید.

او افزود: امسال و در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با توجه به فیلترگذاری‌های انجام شده ۲۷۴ اثر ارسال شده و مورد داوری قرار گرفت.

مسؤول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آثار ارسال شده در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس و گزارش مستند خبری ارسال شده است.

مریدی تصریح کرد: از مجموع آثار ارسالی، ۲۴ اثر در قالب‌های یاد شده به عنوان برترین‌ها انتخاب شده‌اند و آثار نفرات برتر در هر قالب برای داوری به جشنواره کشوری ارسال می‌شوند.

او با اشاره به کسب ۲ مقام کشوری از آثار ارسالی استان به دومین جسنواره رسانه‌ای ابوذر افزود: امید است امسال نیز آثاری از مجموع برترین‌های لرستان در جشنواره کشوری عناوین برتر را کسب کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار