امداد رسانی جامعه ورزش اصفهان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مدیر کل امور ورزش و جوانان استان اصفهان گفت : جامعه ورزش استان اصفهان کمک هایی را برای هموطنان گرفتار در سیل جمع آوری کرده و به این مناطق ارسال کردند.

سلطان حسینی مدیر کل امور ورزش و جوانان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: جامعه ورزش استان اصفهان در مواقعی که حوادث و بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله رخ می‌دهد وظیفه خود می‌داند که به هموطنان عزیز تا حد امکان کمک کنند.

او ادامه داد: از ابتدای سال جاری سیل لرستان و خوزستان را داشتیم که در آن زمان بیش از ۱۲ هزار تخته پتو، ۲ هزار تخته تشک و اقلام خوراکی و مواد غذایی را توسط جامعه ورزش استان تهیه و به این مناطق اعزام کردیم.

مدیر کل امور ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد: طی دو روز گذشته با فراخوانی که برای هیئت‌های مختلف ورزشی صادر شد برخی از باشگاه مثل سپاهان، باریچ اسانس و گیتی پسند به همراه برخی از هیئت‌های ورزشی به یاری یکدیگر کمک‌هایی را از جامعه ورزش استان جمع آوری کرده تا به دست هموطنان گرفتار در سیل برسانند.

سلطان حسینی افزود: این کمک‌ها شامل شش هزار تخته پتو، دو کامیون شامل هشت تن آب، دو تن مواد غذایی و کنسرو و اقلامی مثل پوشاک بوده است که در قالب ۱۰ کامیون ارسال شدند تا بتوانیم برخی از مشکلات این عزیزان را در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان بلاخص چابهار را تا حدی مرتفع کنیم.

او بیان کرد: سازمان بسیج ورزش و جوانان همراه با اداره کل تریبیت بدنی اصفهان دست به دست هم دادند و این کار بسیجی را برای کمک به هموطنان عزیز انجام دادند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.