نماینده ولی فقیه در گیلان:

تربیت دانش‌آموزان باید جهادی‌ مدیریت شود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: لازم است در تربیت دانش آموزان جهادی عمل شود و حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید در این زمینه تعامل جدی داشته باشند تا موجب تعالی نسل آینده ساز ایران اسلامی شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تربیت دینی از پیش دبستانی، دانش آموزان را در مقابل هجمه ها واکسینه می‌کند گفت: هدف باید تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی باشد.

او با اشاره به الزام مدیریت جهادی در تربیت دانش آموزان توسط حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش افزود: حوزه و آموزش و پرورش باید در این زمینه تعامل جدی داشته باشند تا موجب تعالی نسل آینده ساز ایران اسلامی شوند .

امام جمعه رشت تربیت دینی را از جمله الزام های تربیت انسان در دوران کودکی دانست افزود: دین برای تمام لایه های مختلف زندگی بشر برنامه دارد و ما برای داشتن جامعه دینی و اسلامی ملزم به اجرایی شدن این برنامه ها هستیم.

 آیت الله فلاحتی با بیان اینکه درک نیازمندی های جامعه دومین الزم تربیت جهادی است، خاطرنشان کرد: سمت و سوی دانشجویان و رشته های دانشگاهی نیز باید به سمت این نیازمندی ها باشد.

او در ادامه با اشاره به حضور خواهران طلبه در حوزه‌های علمیه تصریح کرد: خواهران طلبه به سه منظور فهم معارف دین، خودسازی و همچنین عرضه و تبیین معارف دین به دانش آموزان باید وارد حوزه های علمیه شوندو این وظایف مهم را به نحو شایسته انجام دهند.

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.