تبدیل بخش مرکزی اهواز به کارگاه بزرگ عمرانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: بخش مرکزی اهواز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و پروژه‌ها در بخش‌های مختلف در این منطقه حال اجرا هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان در بازدید از وضعیت روستا‌های آسیب دیده از سیل و پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی اهواز، که به همراه فرماندار اهواز، مدیر کل دفتر فنی استانداری خوزستان، بخشدار مرکزی و هیات مدیره شرکت دز آب مشاور استانداری در ساماندهی سیل بند‌های استان صورت گرفت، از پروژه‌های عمرانی اجرا شده و در حال اجرای بخش مرکزی اهواز ابراز رضایت کرد.

او در بازدید از وضعیت سیل بند‌ها و روستا‌های در معرض خطر سیل مسیر بامدژ بیان داشت: از این هفته مطالعات ترمیم، بازسازی و استحکام سازی سیل بند‌ها در تمامی روستا‌های در معرض خطر بامدژ، روستا‌های مسیر کارون و روستا‌های مسیر کرخه در بخش مرکزی اهواز انجام می‌شود و مقررشد تا ۲ هفته آینده عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شود.

عبیات در پایان از زحمات و پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده عالمی نیسی فرماندار کلانشهر اهواز، بلم چی بخشدار مرکزی و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای بازگشت روستاییان به وضعیت قبل از سیل تشکر و قدردانی کرد.

بررسی وضعیت بهسازی روستا‌های مسیر بامدژ، راه‌های روستایی، وضعیت شبکه انتقال آب و مدارس در حال ترمیم و احداث آسیب دیده از سیل از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.