حفاظت شدید از پایگاه‌های آمریکایی و انگلیسی در کویت

روزنامه القبس چاپ کویت از حفاظت شدید از ۱۱ پایگاه آمریکایی و انگلیسی در این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه القبس چاپ کویت در شماره امروز جمعه خود اعلام کرد ۱۱ پایگاه انگلیسی و آمریکایی در این کشور در پی بالا گرفتن تنش‌ها در منطقه، تحت حفاظت شدید قرار گرفتند.

این روزنامه نوشت: دستگاه‌های امنیتی روز گذشته (پنجشنبه) طرح استقرار گسترده نیرو‌ها را برای حفاظت از تأسیسات زیربنایی و به منظور آمادگی برای هر گونه خطری اجرا کردند. در همین راستا، ۱۱ پایگاه و ساختمان متعلق به نیرو‌های آمریکایی و انگلیسی در کشور علاوه بر ساختمان‌های دیپلماتیک متعلق به کشور‌های دوست، در چارچوب توافق‌های دفاعی مشترک، تحت حفاظت شدید قرار گرفتند.

طبق اعلام منابع آگاه به روزنامه القبس، این حفاظت شامل برخی منازل مسکونی مقامات و دیپلمات‌های خارجی می‌شود و تیمی از تمامی بخش‌های دستگاه‌های امنیتی در وزارت کشور کویت به منظور نظارت بر راهبرد امنیت و دفع خطر تشکیل شده است.

این منبع کویتی در ادامه اعلام کرد کشور در امنیت به سر می‌برد و تمامی این اقدامات بخاطر تنش‌های فزاینده در منطقه است. وی همچنین از هماهنگی مداوم وزارتخانه‌های دفاع، کشور و نیز گارد ملی و دیگر دستگاه‌های ذی ربط برای حفظ امنیت کویت سخن گفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار