انجام ۲ هزار و ۶۰۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ مورد از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون بازدید شده است.

مواد غذاییبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   محمد سعید سریری مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ مورد از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون بازدید شده و در این راستا ۴۴ متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.


او گفت: تعزیرات حکومتی و دادسرای شهرستان نیز سه حکم پلمب سه واحد متخلف را صادر کرده اند.


سریری  گفت: در همین مدت یک هزار و ۳۳۲ کیلوگرم انواع موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان ضبط و معدوم شد باید به بهداشت مدارس و مساجد از سوی نهادهای متولی بیشتر توجه شود.


مصطفی زاده فرماندار روانسر گفت: سلامت مردم در اولویت قرار دارد و وظیفه اصلی این کارگروه، تامین بهداشت و مراقبت از سلامت مردم است.


او گفت: در طول سال نظارت دقیق و مستمری بر کلیه شبکه های تولید، توزیع و مراکز ارایه خدمات عمومی به مردم از سوی شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضای کارگروه سلامت صورت می پذیرد.


او ادامه داد: به دلیل اهمیت موضوع بهداشت و سلامت، همه مسوولان با هم افزایی و همکاری برای کاهش مشکلات بهداشتی و سلامت جامعه تلاش کنند.

 

 انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار