آغاز به کار کارگروه ساماندهی حوضه آبریز کارون بزرگ

استاندار چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار کارگروه ساماندهی حوضه آبریز کارون بزرگ در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری از آغاز به کار کارگروه ساماندهی حوضه آبریز کارون بزرگ در این استان خبر داد و گفت: این کارگروه به منظور دفاع از حقوق آبی مردم استان شکل گرفته است.

او افزود: بی شک اگر چنین کارگروهی در سال‌های گذشته برای حوضه آبریز زاینده رود نیز در استان شکل می‌گرفت مطالبات به حق مردم بهتر و سریع‌تر پیگیری می‌شد.

عباسی بررسی نیاز استان به منابع آب حوضه آبریز کارون را نیازمند کار علمی و تحقیقاتی دانست و اضافه کرد: مهمترین اولویت پژوهشی استان باید بررسی حق آبه بخش‌های مختلف استان از حوضه کارون بزرگ باشد و در این خصوص اعتبار لازم در نظر گرفته می‌شود.

او ادامه داد: بی شک مدیران مربوطه باید به مطالبات و نیاز‌های مردم در موضوعات مختلف به ویژه موضوع آب پاسخگو باشند چرا که عدم پاسخگویی به سوالات و مطالبات مردم به نگرانی‌ها دامن می‌زند.

عباسی در ادامه با اشاره به نقش مهم طرح‌های پژوهشی در پیشبرد برنامه‌های استان، اظهار داشت: رشد و توسعه استان جز با تکیه بر یافته‌های علمی و پژوهشی محقق نمی‌شود از همین رو باید این مهم بیش از پیش مورد توجه مدیران قرار گیرد.

او افزود: نتایج تحقیقات و پژوهش‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی برای تصمیم گیری باید در اختیار برنامه ریزان کشور و استان قرار بگیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار