استقبال از نماینده ولی‌فقیه در یاسوج+عکس

با حضور مردم ولایی استان، آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و جمعی از مسئولان کشوری و استانی آیین استقبال از نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

استقبال از نماینده ولی‌فقیه در یاسوج+عکسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، آیین استقبال از نماینده جدید، ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، حجه الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر یاسوج به صورت پیاده‌روی تا مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
 
حجه الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در این مراسم در جمع نمازگزاران شهر یاسوج با اشاره به برکات و اقامه ۴۰ سال نماز جمعه در کشور گفت: از همین نماز جمعه‌ها فرزندان ایران اسلامی به جبهه‌ها اعزام شدند، راهپیمایی‌ها دشمن شکن، روز قدس که چشم استکبار را کور کرد، پاسخ گویی به فتنه گران و یاوه گویی‌های دشمنان همه در روز جمعه اتفاق افتاده است.
 
او افزود: این‌ها همه از برکات و محصول سرمایه گذاری خون شهدا است.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به آثار شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: امروز جامعه ما به عطر شهادت معطر است وفضای جامعه با شهادت این شهید بزرگوار که در روز جمعه به شهادت رسید آگنده از محبت، دلدادگی و معنویت شده است.
 
او گفت: تجمعات بزرگ میلیونی و حس یکپارچگی و وحدت امروز ملت ایران اسلامی از دیگر برکات شهادت وی بود که هنوز هم برکاتش جاری است.
 
با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.