تساوی شاهین و شهرخودرو/جو ورزشگاه ملتهب شد

دیدار شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو به عنوان نخستین دیدار نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل پایان یافت.

تساوی شاهین و شهرخودرو/جو ورزشگاه ملتهب شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دیدار شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو به عنوان نخستین دیدار نیم‌فصل دوم و هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر آغاز شد.

این دیدار پیش از این قرار بود ساعت ۱۵:۳۰ برگزار شود که با تصمیم سازمان لیگ به ساعت ۱۴ تغییر یافت.

ماکسیم کویلیتایا، مرتضی غلامعلی‌تبار، بهروز نوروزی‌فرد، حسن جعفری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، میثم دورقی، دانیال مومنی، امیرحسین موسی‌زاده، حسین مالکی، اسماعیل شریفات و بهمن سالاری ۱۱ بازیکنی هستند که با نظر میشو کرستیچویچ در ترکیب شاهین بوشهر مقابل شهرخودرو قرار گرفته‌اند.

سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، حسن نجفی، محمدعلی فرامرزی، میلاد سرلک، سعید صادقی، کارلوس آلبرتو، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی خراسانی و حسین مهربان نیز بازیکنان شهرخودرو هستند که زیر نظر مجتبی سرآسیایی مقابل میزبان بوشهری به میدان رفته‌اند.

نیمه اول بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید اما اخراج حسین مالکی از شاهین بوشهر در دقیقه ۲۹ به علت دریافت دومین کارت زرد باعث التهاب جو ورزشگاه شد و بازی به دلیل اعتراض به داوری ۶ دقیقه به وقفه افتاد.

در اواخر نیمه اول سیدمهد رحمتی دروازه بان شهر خودرو مشهد با یکی از عکاسان درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد که در نهایت ماموران این عکاس را به بیرون زمین هدایت کردند.

در پایان نیمه اول به دلیل پرتاب سنگ و اشیا به سمت داوران آن‌ها نمی‌توانستند وارد رختکن شوند و چند دقیقه‌ای آن‌ها در داخل زمین باقی ماندند.

شروع نیمه دوم هم با جنجال همراه بود و پس از حدود ۷ دقیقه تاخیر,داوران با کمک نیروی انتظامی توانستند وارد زمین شوند، اما به دلیل پرتاب سنگ به سمت داوران، داور مسابقه سوت شروع بازی را در نیمه  دوم به صدا در نیاورد.

برخی از مدیران باشگاه شهر خودرو از اتفاقات رخ داده در زمین فیلمبرداری می‌کردند که تماشاگران شاهین با آن‌ها درگیری شدیدی پیدا کردند.  

نیمه دوم این دیدار هم همچون نیمه نخست گلی نداشت و دو تیم با تقسیم امتیازات به کار خود پایان دادند.

بدیت ترتیب شاهین شهرداری بوشهر با ۷ امتیاز در جایگاه آخر جدول لیگ برتر و شهرخودرو با ۲۹ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماندند.

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر پیش از این درخواست داده بود بازی این تیم و شهرخودرو لغو شود، زیرا دیگر بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ششم بهمن برگزار می‌شود و بازی فولاد و استقلال هم که قرار بود امروز برگزار شود، لغو شده است.

میشو کریستوویچ سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر هم دیروز در نشست خبری از تصمیم فدراسیون انتقاد کرده و گفته بود:  فدراسیون کاری کرده است که ما حق مساوی نسبت به سایر تیم‌ها نداشته باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.