امام جمعه اهواز:

سال هاست مردم در سایه امنیت نیرو‌های مسلح به سر می‌برند/عوامل گرانی بنزین باید محاکمه شوند

امام جمعه اهواز گفت: سال هاست که مردم در سایه امنیت و امنیت که حاصل فداکاری نیرو‌های مسلح است به سر می‌برند و این را ملت ایران خوب می‌دانند و درک می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: سال‌های زیادی است که سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح امنیت و آسایش را برای کشور فراهم می‌کنند.

او افزود: مردم خوب می‌دانند که آسایش و امنیت و آرامشی که دارند، حاصل جانفشانی‌ها و فداکاری‌های نیرو‌های امنیتی کشور است.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار داشت: ۴۰ سال است که هرجا مشکلی بوجود می‌آید، و سپاه و نیرو‌های مسلح با تمام ظرفیت و امکانات در کنار مردم حضور داشتند و دارند.

خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که ایام الله‌ها تکرار خواهد شد، بیان کرد: نیرو‌های مسلح هر کشوری ناموس آن کشور هستند و هیچ کسی جرات نکرده در این سال‌ها حتی یک تیر به سمت آمریکا شلیک کند، اما نیرو‌های سپاه با نیرو‌های مانند سردار سلیمانی و ابو مهدی که به گفته رهبری مکتب هستند به آن‌ها سیلی زدیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: من می‌گویم که سپاه اشتباه نکرد، چرا که باید اجازه پرواز صادر نمی‌شد، محاکمه حق سپاه پاسداران نیست، آن‌هایی که بدون در نظر گرفتن شرایط مردم اقدام به گران کردن بنزین نمودند، باید محاکمه شوند.

او تصریح کرد: تاریخ گواه خواهد داد که انتقام سختی از آن‌ها خواهیم گرفت، آن‌هایی که در زمین دشمن بازی می‌کنند یک چهره و یک روی سکه شهادت سردار سلیمانی بود و روی دیگر سکه نمایان شدن چهره کسانی است که راه آمریکا را ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد اذعان داشت: سپاه ایثار کرد و از خود گذشتگی به خرج داد تا خود را مقصر کند، حالا هم یک اشتباه نمی‌تواند راه آن‌ها را جدا کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.