پیروزی پُرگل مدعیان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۲۷ دی ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (جمعه) با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد و در پایان نتایج پرگلی برای تیم‌های مدعی رقم خورد. نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

سایپا تهران ۲ - یک نامی نو اصفهان

تیم فوتسال بانوان سایپا تهران با گل‌های آرزو صدقیانی زاده و مارال ترکمان از سد حریفش عبور کرد تا همچنان در جایگاه چهارم جدول باقی بماند و شانس صعود به مرحله پلی آف را داشته باشد، تک گل نامی نو را مهسا نظری به ثمر رساند.

رهیاب تهران صفر - ۴ مس رفسنجان

تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با شکست رهیاب به صدر جدول صعود بازگشت، در این بازی زهرا قلی زاده و سحر زمانی برای تیمشان دبل کردند.

هیئت فوتبال اصفهان صفر - ۹ ملی حفاری

تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در این هفته حریفش را گلباران کرد تا همچنان یکی از مدعیان بزرگ لیگ باقی بماند. در این بازی الهام عنافچه هت تریک کرد، فاطمه رحمتی و سارا افرازی دبل کردند، فاطمه خورنگ و تارا جانی نژاد هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

پویندگان فجر شیراز ۴ - ۲ پالایش آبادان

تیم فوتسال بانوان  شیراز با چهار گل حریفش را از پیش رو برداشت و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کرد، در این بازی زهرا احمدزاده ۲ گل، فاطمه قویدل و یلدا تاجیکی هر کدام یک گل برای تیم شیراز به ثمر رساندند، ۲ گل پالایش را مرضیه هزاریان به ثمر رساند.

دختران کویر مس کرمان ۶ - یک پارس آرا شیراز

تیم فوتسال بانوان دختران کویر در بازی امروز با زدن ۶ گل حریفش را از پیش رو برداشت و ۳ امتیاز این بازی را کسب کرد، اما شانسی برای صعود به مرحله پلی آف لیگ امسال ندارد.

هیئت فوتبال خراسان ۵ - ۵ شهروند ساری

تیم فوتسال بانوان  هیئت فوتبال خراسان با این تساوی صدر جدول لیگ را از دست داد باید به بازی‌های باقی مانده تا آغاز مرحله پلی آف فکر کند، در این بازی مرضیه توفیقی نسب ۲ گل و محدثه محمدی، نسیمه غلامی و سارا شیربیگی هر کدام یک گل برای تیم مشهد به ثمر رساندند.


بیشتر بخوانید: جدال حساس سایپا و نامی نو در هفته بیست و یکم فوتسال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار