خرم آباد یکپارچه در حمایت از نظام+تصاویر

مردم ولایت مدار خرم آباد در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار و اسراییل پس از اقامه نماز دشمن شکن عبادی سیاسی جمعه دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مردم همیشه در صحنه و شهید پرور و نمازگزاران خرم آبادی در این راهپیمایی باسردادن شعار‌هایی در حمایت از نیرو‌های مسلح بر ضرورت اتحاد در کشور تاکید کردند.

خرم آباد یکپارچه در حمایت از نظام+تصاویر

امام جمعه، مسئولان اجرایی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در این راهپیمایی در میان مردم، حمایت خود را از اقدام شجاعانه و با صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس سیلی موشکی کوبنده در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا خونخوار اعلام کردند.

خرم آباد یکپارچه در حمایت از نظام+تصاویر

راهپیمایان همچنین در این راهپیمایی پشتیبانی خود را از مولفه‌های قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی و پاسداشت مجاهدت‌های خالصانه و شبانه‌روزی نیرو‌های مسلح ارتشی و مردمی اعلام کردند.

خرم آباد یکپارچه در حمایت از نظام+تصاویر

مردم و نمازگزاران خرم آباد امروز همگام با سایر شهرستان‌های کشور، حمایت قاطع از سپاه مقتدر و مایه مباهات، پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین همدردی و تکریم خانواده‌های داغدیده سانحه هوایی اخیر و محکومیت هتاکی‌های بی شرمانه ساختار شکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکارروباه صفت اعلام کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.