امام جمعه آبادان؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکست

امام جمعه آبادان گفت: سپاه پاسداران با حمله به امریکا انتقام سختی را از آمریکا گرفت و چنان حمله ای به پایگاه امریکا انجام داد که از جنگ جهانی دوم به بعد بی سابقه بود.گفت:

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان امروز در  خطبه های  نماز جمعه آبادان  با اشاره به اینکه دشمنان و بد خواهان می خواهند با توسل به سقوط هواپیمای مسافربری ، پیروزی بزرگ  سپاه پاسداران  در حمله به پایگاه امریکایی را تحت شعاع قرار دهند گفت: سقوط هواپیمای مسافربری واقعه دردناکی بود که همه مارا غمگین کرد اما این واقعه ابهامات و زوایای مشکوک زیادی دارد که باید آشکار شود .

اواقدام سردار حاجی زاده  در قبول مسئولیت سقوط هواپیمای مسافربری را بسیار شجاعانه  دانست و افزود : جا دارد مسئولان کشورمان اشتباهاتی را که مرتکب می شوند  مانند این سردار شجاع به گردن بگیرند و از وی الگوبرداری کنند.

خطیب نماز جمعه آبادان حضور پر شکوه مردم در تشیع سردارشهید سلیمانی در شهرهای مختلف را رفراندوم حمایت مردم از جریان مقاومت توصیف کرد و گفت: حضور حدود ۲۵ میلیون نفر از مردم انقلابی کشورمان در تشیع سرادر شهید سلیمانی نشان داد که راه مقاومت ادامه خواهد داشت و مردم ما راه  سردار شهید سلیمانی و همرزمانش را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه اشاره کرد و افزود: همه توطئه های دشمنان در جهت تضعیف روحیه مردم و نیز ضربه زدنه به انقلاب و نظام است و هم اکنون دشمن انتخابات را نشانه گرفته اند و قصد دارند مردم را از حضور در این انتخابات دلسرد کنند.

او با بیان اینکه مردم انقلابی و با بصیرت ایران دوباره دشمنان را مایوس خواهند کرد افزود: مردم همچنین باید هوشیار باشند تا افرادی را به مجلس بفرستند که  خدمتگزار و دلسور باشند و بتوانند اهداف  و آرمانهای شهیدان و مردم غیور ایران را دنبال کنند.

مردم شهید پرور و مقاوم آبادان پس از اقامه نماز جمعه ، همزمان با سراسر کشور در  راهپیمایی با شکوهی  اقدامات تروریستی امریکای جنایت کار در ترور سرادر شهید سلیمانی را محکوم  و با بازماندگان حادثه سقوط  هواپیمای مسافری نیز ابراز همدردی کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.