پایان مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی در اهواز با شناخت برترین‌ها

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از پایان مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی استان و معرفی برترین‌ها در ۲ بخش آقایان و بانوان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم جوانمردی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی استان، امروز جمعه، ۲۷ دی‌ماه در ۳ کلاس آقایان و یک کلاس بانوان به میزبانی اهواز در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی غدیر برگزار شد.

او با بیان این‌که مسابقات آقایان در کلاس‌های ۱۵۰۰، ۲۰۰۰ و آزاد برگزار گردید، اظهار کرد: بیش از ۵۰ نفر از برترین‌های استان در این دوره حضور داشتند که به زیبایی مسابقات افزوده شد.

جوانمردی بیان داشت: در کلاس ۱۵۰۰ امین دلگرم، مجید نادری و مازیار حاتمیان اول تا سوم شدند، همچنین در کلاس بانوان مرضیه فتحی، فاطمه احمدی و فاطمه اخلاقی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان تصریح کرد: در کلاس ۲۰۰۰ بهنام دانش پور، شایان نریمانی و بابک رحیمی اول تا سوم و در کلاس آزاد رضا قنواتی، آرش برقک و علی صفایی عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسابقات اسلالوم همگانی همواره از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و نفرات برتر استان و کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند، افزود: نفرات برتر نیز به مسابقات کشوری که اسفندماه برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

ابراهیم جوانمردی اذعان داشت: همزمان با برگزاری این رقابت ها، گردهمایی خودرو‌های آفرود، کلاسیک و اسپرت شهری انجام شد که علاقه‌مندان نظاره گر این خودرو‌ها بودند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.