عباس‌زاده: به‌لحاظ فوتبالی جزو سه تیم برتر لیگ بودیم/بدشانسی، بی‌دقتی‌ها و درخشش گلر‌های حریف مانع کسب امتیاز شد

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت خود و شرایط تیمش توضیحاتی داد.

عباس‌زاده: به‌لحاظ فوتبالی جزو سه تیم برتر لیگ بودیم/بدشانسی، بی‌دقتی‌ها و درخشش گلر‌های حریف مانع کسب امتیاز شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، محمد عباس‌زاده کاپیتان نساجی درباره وضعیت خود و شرایط این تیم توضیحاتی داد.

چرا محمد عباس‌زاده کم‌مصاحبه است؟

نمی‌دانم همیشه این طوری بوده‌ام، در پرسپولیس هم که بودم معمولاً سرم توی کار خودم بود و خیلی به ندرت مصاحبه می‌کردم، البته احترام زیادی به رسانه‌ها و خبرنگاران می‌گذارم، ولی این روش زندگی ورزشی را انتخاب کردم.

کسی هم به شما توصیه کرده کم مصاحبه کنید؟

خیلی‌ها به من کمک کرده‌اند، اما خودم فکر می‌کنم آدم زمانی باید حرف بزند که حرف برای گفتن داشته باشد، اینکه هر روز بخواهم حرف بزنم هم تکراری و حوصله‌سربر می‌شود و هم خودم حرف کم می‌آورم.

اردوی بندرعباس چطور است؟

خدا را شکر همه چیز خوب است، همه ما زیر نظر رضا مهاجری و کادر فنی تمرین می‌کنیم و امیدوارم حاصل این تمرینات را در نیم‌فصل دوم ببینیم، جا دارد از رضا حدادیان تشکر کنم که مالکیت نساجی را عهده‌دار شد و در این مدت هم تلاش کرده که بهترین امکانات را برای ما فراهم کند، همچنین از علی‌ امیری هم باید تشکر کنم که در حال حاضر مدیریت باشگاه را برعهده گرفته و سعی می‌کند مشکلات را به حداقل برساند.

نساجی در نیم‌فصل اول بازی‌های خیلی خوبی ارائه داد، اما به اندازه شایستگی خود امتیاز نگرفت، شاید عامل اصلی بدشانسی بود که به رغم برتری از لحاظ مالکیت توپ برخی مسابقات را واگذار کردید

بله، به نکته خوبی اشاره کردید، به‌نظر کارشناسان و اهل فن تیم ما در نیم‌فصل اول یکی از سه تیم برتر هجومی لیگ بود، ما بازی‌های فوق‌العاده زیبایی ارائه کردیم، اما بدشانسی و بی‌دقتی‌ها و همچنین درخشش گلر‌های حریف واقعاً جلوی کسب امتیازات ما را گرفت.

همه گلر‌ها جلوی نساجی مازندران بوفون شده بودند دیگر...!

بله، گلر‌های تیم‌ها در نیم‌فصل اول واکنش‌هایی جلوی ما نشان دادند که حیرت‌انگیز بود، باور کنید اگر توپ‌های ما گل می‌شد الان حداقل جزو ۶ تیم بالای جدول بودیم.

نیم‌فصل دوم هم قرار است هجومی بازی کنید؟

با شناختی که از مهاجری دارم، فکر می‌کنم نیم‌فصل دوم هم هجومی بازی کنیم، ما در قائمشهر و سراسر مازندران و حتی ایران هواداران عاشقی داریم که بازی هجومی را می‌پسندند، نساجی به‌خاطر همین هواداران، تماشاگرپسند و هجومی بازی می‌کند، طبیعی است بازی هجومی هم شاید تاوان داشته باشد، اما به نظر من ارزش دارد.

در نیم‌فصل اول خودتان هم سه گل زدید، راضی هستید؟

توقع من از خودم خیلی بالاست، اما باید شرایط را هم درنظر گرفت، در بعضی بازی‌ها به‌عنوان تک‌ فوروارد بیشتر باید دوندگی و فضاسازی می‌کردم که بقیه بچه‌ها استفاده کنند یا اینکه چند ضربه من به تیر دروازه خورد، همین‌طور گلر‌های حریف هم واکنش‌های خوبی روی ضربات من و همبازی هایم نشان دادند، ان شاالله نیم‌فصل دوم سعی می‌کنم گل‌های بیشتری بزنم.

در نقل و انتقالات نیم‌فصل بازیکنان جدیدی خریدید، آیا این نفرات می‌توانند به نساجی کمک کنند؟

اولاً به همه نفرات جدید خوش‌آمد می‌گویم، قطعاً با نظر کادر فنی آمده‌اند که کمک کنند وگرنه جذب نمی‌شدند، این میان هواداران نساجی هم خیلی می‌توانند کمک کنند.

روح‌الله باقری هم که زمانی با هم رقیب بودید، امروز به نساجی پیوسته است، نظری ندارید؟

روح‌الله پسرخوبی است و امروز هم تیمی ماست، از همه هواداران نساجی می‌خواهم از او حمایت کنند که بتواند در نیم‌فصل دوم به تیم کمک کند، ما دو نفر رابطه خوبی هم با هم داریم.

نظرتان درباره خرید حسین ماهینی چیست؟

حسین هم تجربه بالایی دارد و می‌تواند به تیم ما کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار