برای نخستین بار در خوزستان؛

فیبرنوری پر سرعت در ناحیه یک اهواز راه اندازی شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از راه اندازی اینترنت پر سرعت فیبر نوری این اداره به عنوان نخستین منطقه استان خوزستان خبر داد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه توسعه دولت الکترونیک در این ناحیه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سرویس اینترانت این ناحیه به ۵۰ مگابایت بر ثانیه افزایش در بستر فیبر نوری راه اندازی شد.

او با بیان اینکه ناحیه یک اهواز نخستین منطقه آموزش و پرورش استان خوزستان است که از فیبر نوری پر سرعت بهره مند می‌شود، اظهار کرد: سرویس اینترنت پرسرعت ۴ مگابایت بر ثانیه ftth فیبر نوری در این ناحیه نیز از دیگر اقدامات اساسی ناحیه یک اهواز در جهت توسعه بهره مندی از فضای اینترنت است.

نیسی گمراوی، با تقدیر از همکاری‌های فلاح زاده مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: فیبر نوری بستر مناسب و مطمئنی را در جهت توسعه دولت الکترونیک فراهم می‌سازد.

فیبر نوری دارای پهنای باند بسیار بالاتر از کابل‌های معمولی است، با فیبر نوری می‌توان داده‌های تصویر، صوت و داده‌های دیگر را به راحتی با پهنای باند بالا تا ۱۰ گیگابایت بر ثانیه و بالاتر انتقال داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار