اعتراض ۱۲۸ داوطلب انتخابات مجلس در هیئت نظارت استان همدان

رییس دفتر نظارت بر انتخابات استان همدان از اعتراض ۱۲۸ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در همدان خبر داد.

اعتراض ۱۲۸ داوطلب انتخابات مجلس در هیئت نظارت استان همدانحجت الاسلام و المسلمین جلال مرادی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی استان همدان ۴۳۹ نفر نام نویسی کردند که تا پایان بررسی اطلاعات آن‌ها در هیئت نظارت ۵۲ نفر انصراف دادند و ۱۴۱ نفر تایید صلاحیت شدند.

او ادامه داد: در استان همدان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۲۹ نفر از افراد نام نویسی کرده برای نمایندگی مردم رد صلاحیت و ۱۱۷ نفر هم عدم احراز صلاحیت شدند.

 رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان همدان افزود: افراد رد صلاحیت شده و عدم احراز صلاحیت شده ۵ روز فرصت اعتراض داشته اند و طی این مدت از داوطلبان استان همدان ۱۲۸ نفر در دفتر هیئت نظارت استان اعتراض خود را اعلام کرده اند و برخی دیگر هم در دفتر شورای نگهبان در تهران اعتراض به رای هیئت نظارت داشته اند.

گفتنی است، هیچ کدام از نمایندگان فعلی و نمایندگان ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی استان که صلاحیتشان تایید نشده در همدان اعتراض خود را ثبت نکرده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.