تمدید مهلت ثبت نام سوادآموزی تا پایان اسفند امسال

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش مازندران از تمدید مهلت ثبت نام سوادآموزی تا پایان اسفند امسال خبر داد و از همکاران سراسر استان خواست: برای زیر پوشش بردن بقیه حجم سوادآموزی همت کنند.

داوود تقی نیا معاون سواد آموزی آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از تمدید مهلت ثبت نام سوادآموزی تا پایان اسفند امسال خبر داد و از همکاران سراسر استان خواست، برای زیر پوشش بردن بقیه حجم سوادآموزی همت کنند تا استان ما در این دوره هم به پوشش صد درصدی نائل شود.

او گفت: سواد ارتباط مستقیم با پیشرفت در جنبه‌های مختلف زندگی دارد و می‌تواند زمینه اشتغال و رونق اقتصاد افراد را سبب شود، همچنین در سطح اجتماعی، آموختن علم و دانش، زیربنای توسعه هر جامعه به شمار می‌آید.

تقی نیا افزود: سوادآموزی اهداف والایی دارد که در سال‌ها تلاش و اهتمام دست اندرکاران این امر مقدس، نتایج بسیار ارزنده‌ای داشته است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران گفت: مازندران برای گسترش سوادآموزی و شناسایی تمامی بی سوادان برنامه‌های متعددی را به اجرا در آورده  و خوشبختانه توانستیم در امسال بیش از ۶ هزار نفر را برای شرکت در کلاس‌های سطوح سواد آموزی، انتقال و تحکیم ثبت نام کنیم که معادل ۸۲ درصد اهداف پیش بینی شده است.

تقی نیا افزود: حجم سوادآموزی مازندران درسال ۹۸ در دوره سوادآموزی تعداد ۳ هزار و ۶۹۴ نفر است که از این تعداد ۲ هزار و ۷۰۷ نفر با ۷۳ درصد تحت پوشش رفته و تعداد ۹۸۷ نفر از حجم ابلاغی باقیمانده است.

او با تقدیر از تلاش‌های همکاران سوادآموزی در شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: با عنایت به تمدید مهلت ثبت نام تا پایان امسال، فرصت مناسبی فراهم شده تا مدیران و روسای آموزش و پرورش با بهره گیری از ظرفیت شورای پشتیبانی سوادآموزی و فعال کردن کمیته بهبود کیفیت و استفاده از ظرفیت مدیران مدارس، و همکاران حوزه سوادآموزی و آموزش دهندگان جهت تحت پوشش بردن بقیه حجم سوادآموزی همت نمایند تا استان ما در این دوره هم به پوشش صددرصدی نائل شویم.

او با بیان اینکه برای دوره انتقال هزار ۵۰۵ نفر را در امسال تحت پوشش قرار دادیم که از تعداد حجم پیش بینی شده نیز افزایش یافته است، افزود: در دوره تحکیم نیز ۸۳ درصد تحت پوشش قرار گرفتند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار