تصاویری از آثار شکنجه روی بدن یک اسیر فلسطینی

شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری را از آثار شکنجه روی بدن یک اسیر فلسطینی به نام «ولید حناتشه» منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، تصاویری از آثار شکنجه روی بدن یک اسیر فلسطینی که نظامیان رژیم صهیونیستی او را بازداشت کرده بودند، منتشر شد. این شبکه به تصاویری دست پیدا کرد که آثار شکنجه روی بدن یک اسیر فلسطینی را نشان می‌دهد. بازجو‌های اسرائیلی پس از بازداشت این فلسطینی، او را شکنجه کردند.

تصاویری از آثار شکنجه روی بدن یک اسیر فلسطینی

موسسه حقوق بشر ”الضمیر“ اعلام کرد در روز‌های اخیر دستکم ۱۷ فلسطینی با شکنجه شدید در زندان‌های اسرائیل روبه‌رو شده‌اند. بازجو‌های اسرائیلی به مدت دو ماه به طور مستمر از ”ولید حناتشه“ بازجویی می‌کردند. او به مدت دو ماه و نیم از دیدار با وکلایش منع شد.

تصاویری از آثار شکنجه روی بدن یک اسیر فلسطینی

موسسه ضمیر اعلام کرد بازجو‌های اسرائیلی از پنج نوع شکنجه علیه ولید حناتشه استفاده کردند.

«سحر فرنسیس» مدیر موسسه الضمیر به الجزیره گفت: ”همه بازجویی‌ها همراه با ضربه زدن شدید به سر، سینه و عضلات بازداشت شدگان، آن‌ها را روی زمین می‌اندازند. دستان آن‌ها را از پشت می‌بندند و روی سینه آن‌ها می‌نشینند. بازداشت شدگان را روی میز قرار می‌دهند و دستان و پا‌های آن‌ها را از زیر می‌بندند.“

تصاویری از آثار شکنجه روی بدن یک اسیر فلسطینی

نظامیان اسرائیلی همچنین برای تشدید فشار بر فرد بازداشت شده یکی از اعضای خانواده او مانند مادر یا دخترش را هم بازداشت می‌کنند. نظامیان اسرائیلی به فرد بازداشت شده نشان می‌دهد که در حال بازجویی از مادر یا دخترش هستند.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به بازجو‌های این رژیم اجازه داده است فلسطینی‌ها را شکنجه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار