مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

تسهیل امور سرمایه گذاران اولویت میراث فرهنگی اردبیل است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تسهیل امور سرمایه گذاران را اولویت این نهاد اجرایی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه هماهنگی برنامه‌های معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: به منظور توسعه اقتصادی استان ضروری است سرمایه گذاری مورد حمایت قرار گیرد.

او جایگاه این معاونت را بدلیل جذب سرمایه گذار برای بالا بردن سطح کمی و کیفی تاسیسات گردشگری در سطح استان و ایجاد اشتغال، مهم قلمداد کرد.

فلاحی ارج نهادن به سرمایه‌گذار، ایجاد تعلق خاطر و رضایتمندی را مهم‌ترین ماموریت این معاونت و اداره کل خواند و گفت: انتظار می‌رود تمامی روند سرمایه گذاری از اخذ مجوز تا بهره‌برداری از پروژه نظارت و ارزیابی شود.

او رشد و توسعه استان و بواسطه آن، رفع معضل اشتغال را یادآور شد و گفت: تسهیل در امور سرمایه‌گذاران، باید مدنظر تمامی کارشناسان قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سیاست کلی این دستگاه را، خدمت به ارباب رجوع و تسهیل در امور سرمایه‌گذاران بیان کرد و افزود: حمایت از سرمایه گذاری هم در تسهیل صدور مجوز‌ها و هم در اعطای تسهیلات بهبود یافته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار